Friday 3rd

Nu är jag och Sofia påväg till Orust! Dom ska släppa av mig där för jag ska träffa Ida och Johanna som har sommarställe där! Mamma, pappa och Maja är redan däär :) Ska stanna där en natt innan vi åker vidare till våra andra kompisar haha ✌ sen kanske jag kommer tillbax till Sofia på hennes segelbåt men annars åker vi till ett hus vi fått låna av våra kompisar på nån ö, Sofia kanske är där några dagar också :D sen sista veckan innan skolan börjar är jag hemma + att jag och Sofia ska träna inför vår seglingstävling i slutet av veckan! Såå, ville bara ge er en update om vad planerna är ❤❤Och för dej som undrade hur jag tränar så har jag en del scheman jag gör varje vecka + extra jogging och styrka, men skriver inte varje gång jag tränar för det känns lite långtråkigt i längden.. hoppas du blev nöjd med ditt svar! ha det bäääst

Trackback
RSS 2.0