idag och igår

hej på er! Kom precis hem från en dag full av segling och andra förberedelser inför Lilla Tjörn runt på fredag. Jag och Sofia ska va supercoola och täääävla.. hjäälp.. Det är hur som helst skitkul att segla :)
 
Igår va det också segling på schemat och direkt efter det drog jag iväg på den första träningen efter sommaren! Ååh det va så härligt att träffa alla igen och att få spela handboll! Såå skönt :) Har ju inte hållt i en boll med klister på på en eveighet så man fick stora blåsor på händerna direkt.. men men det är värt det till tusen! Det blir så eftersom bollen klistrar sig hårt mot fingrarna och sne när man väl släpper den så har det suttit så hårt att huden åker med. Det låter äckligt men det är bara så i början för efter nån vecka har man vant fingrarna vid det igen! haha intressant inlägg ✌ Det är i alla fall hur skönt som helst att träningen är igång igen så att man får in sina gamla rutiner! Nu ska jag hoppa in i duchen innan jag antagligen träffar soffi en stund igen, ha det bäääst ♥
 

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

haha nej :D <3

2012-08-14 @ 21:54:19
URL: http://jennyorginal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0