lilla tjörn

Blev diskade från lilla tjörn pga att vi missade målgången och åkte utanför målet.. Förutom det så gick tävlingen jättebra! Vissa va ju asduktiga och hade seglat vm och allt sånt. Vi kom 26 av 36 (om vår målgång skulle räknas) och det tyckte vi va bra haha ✌är extreemt trött nu så ska alldeles strax sova men först måste jag dricka nått haha, är sketatörstig! Imorgon är det träning på morgonen och efter det ska jag åka in till stan, sen vet jag inte riktigt vad som händer! Igår förresten så träffade jag Saga och Andrea en stund på kvällen ❤ träffade ju Andrea i förrgår men saga har jag inte träffat ordentligt på superlänge så det va jättehärligt att träffa den fisen! Sov gottimotti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0