nu va det ett tag sen

heeejj! skolan har börjat och allt känns bra. Har inte bloggat på ett tag men har inte haft nån lust, vill ändra min design på nått sätt så får försöka övertala siss ✌ Det enda ni har missat är egentligen att jag började skolan i måndags men va bara där till typ 10. Efter det stack jag till torget med några innan jag, linda och john gick hem till john. Vid tre hämade jag mina träningsgrejor och va med andrea till 7 då jag stack iväg på träning haha :) Det blev en härlig dag ♥ igår va jag också med andrea, vi åkte till torget en snabbis för att leta väskor men det slutade med att jag hitttade min blivande vinterjacka haha. Riktigt nöjd, har inte köpt den en men hoppas det blir av snart hehe. 
 
Sen idag då. slutade klockan halv tre efter att ha lekt lekar hela dan haha, chiiilll :) Det ösregnade påvägen hem så blev lite blöt, fast inte så jättemycket eftersom vi använde en del plastpåsar som skydd haha.. Nu ska jag baka kladdkakemuffins och bara ta det lugnt innan träningen börjar vid 6. Hoppas ni fick lite koll på mina senaste dagar, ccccyaaaa
 
 https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3216293/images/2012/pic_5034df95ddf2b320c2000063.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0