Bowling med de bästa







Jag har en jätterolig video också med den gick inte att ladda upp.. får se om den kommer senare!

Min kompis Linda fyllde år i tisdags och idag överraskade jag, Julia, Ella och Anna henne! Dea skulle vara med men kunde inte. I alla fall, vi kidnappade henne direkt efter skolan och vi lyckades få Linda att tro att jag och Julia inte skulle med. Vi satte på henne ögonbindel och hörlurar med hög musik ♥ Megakul! Vi åkte till Stigberstorget och Linda trodde vi va på Elvsborgsbron haha! Vi satte oss på en pizzeria och då tog vi av henne ögonbindeln! Haha hon blev helt chockad när hon såg mig och Julia! Det var asmysigt och skojj och hon visste fortfarande inte var vi var. Sen satte vi på henne ögonbindeln igen, hon vet inte om att vi ska bowla än. Och så gick vi till bowling hallen för att bowla i en timme!!! Allt ihopa var grymt! Hoppas du blev glad Linda! Tack för dagen tjejer! Love youu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0