En vecka i Italien


Hejj! Hur har ert sportlov varit? Mitt har varit super! Alla inlägg som kom upp var tidsinställda för jag ville inte sitta vid datan hela dagarna, och det tycker jag inte man ska på semestern! Jag kom hem idag runt fyra efter en vecka med skidor i Italien. Vi åkte med en massa kompisar från Göteborg och jag träffade typ svenskar i var femte lift! Men det var kul, en del som jag träffade hade jag ingen aning skulle vara där haha! Det var jätte härligt och vi bilade dit, det är klart det tar lång tid och så fast det är riktigt mysigt. Det var fint väder för det mesta och det var jätteskojj allt ihop. Förutom en sak. Det gjorde så klart ont i höften så jag kunde åka lika mycket och bra som jag ville.. Men det känns helt okej nu och imorgon får jag börja jogga lite lätt säger sjukgymasten. Kanske blir det bra snart!! Hoppas det. Men i alla fall, nu har ni fått en update om hur mitt sportlov har varit och hoppas ni också haft det bra! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0