Både tur & otur








Bilder från baket!
Hejj! kom hem från träningen för ungefär två timmar sen. Idag tränade vi i Torslandahallen med dem tjejorna för vi ska slås ihop med dem så småningom :) Först var det ett pass, sen lunch, och efter det ett pass till. Jag kände mig helt okej i ljumsken/höftböjarn haha, men jag kunde bara träna 1 av 2 pass :( Åhh... sen började det göra fruktansvärt ont. Nu blir det vila tills det är helt läkt. Otur säger jag bara! Lördag den 14:de är absolut värre än fredag den 13:de haha! Men slut med det negativa - jag hann i alla fall spela lite, hmm. Och när jag kom hem höll min syster på att laga kanelbullar! Det var som plåster på såren för det var typ fem personer i hallen som satt och läskade mig med kanelbullar!
Nu  är det snart mat här hemma och sen senare i kväll vet jag inte riktigt vad som händer, film antar jag! Men nu ska jag gå och hjälpa pappa laga mat!  Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0