En riktig myskväll
























     Jag tog med mig kameran ut till Jullan för att fota lite. Så här är några av bilderna + min ''jääättefina'' snögubbe
 
Idag är det en riktig myskväll! Jag kom precis in efter att ha varit ute hos Jullan i nästa två timmar och det är bara såå mysigt (och iskallt!) Men jag tycker det är riktigt skönt att vara ute när det är snö. Jullan fick gräva och leka i snön, och jag med.. Haha, jag gjorde en snögubbe :) Jag bara fick för mig att jag skulle göra en nu när det äntligen snöar. Det var faktiskt riktitg kul! Och även fast det bara snöade i några timmar så räckte snön gott och väl. Fast det var redan väldigt tung och blöt snö så den hinner väl smälta tills imorgon. 

Nu ska jag och Maja göra mackor och varmchoklad och om 10 minuter börjar en film vi ska se! Den handlade typ om ett gäng marsvinsagenter haha.. Det blir säkert intressant ♥ Ha en gossig lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0