Fredag 13 januari










                                              Lite bilder från min dag! (mobilbiler - dååålig kvalité)
Hello guys! Idag är det fredag den trettonde!! hjälp... nej men inget dåligt hände mig idag och jag hade inte någon otur alls (som tur var) Vi slutar efter lunch på fredagar så runt 12 drog jag, Linda och Anna hem till Anna :) Vi bakade sockerkaks-choklad muffins, kleggade kakao i hela ansiktet, myste och bara pratade. Och sen lite senare kom John och Joar också! Då pratade vi mest men kollade lite på teve också ;) I alla fall, jag har haft en superdag! Tack kompiisar!

Nu ska jag alldeles strax städa lite och efter det bara mysa. Imorgon är det lördag - vilket betyder träning! Japp, imorgon ska jag försöka träna igen! Hoppas verkligen jag kan träna som vanligt utan att det blir värre.. Aja ni får ha en underbar fredagskväll och mys ordenligt! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0