Sudoku


Hello there! Nu sitter jag och löser soduko i min sodukobok, hehe. Som ni ser har jag stavat Soduko med u i rubriken och det är den rätta stavningen.. det ska inte vara soduko med o som jag skrev nyss! Men jag tycker det ska vara så och för mig är det mycket lättare att säga, haha! Så det får vara så, det ska vara så enligt mig...

Idag kunde jag inte vara med på gympan på grund av benet, blä䨨.. Men på lördag ska jag bara träna, det har jag bestämt! :) Men jaja, snart ska jag göra mig en kopp varm choklad och gosa till det antingen framför teven eller fortsätta med soduko haha! Sen runt sju blir det ut till Jullan som gäller! ;) Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0