Super


                                                                              Mysigt med snö!
Halloo! Fetsen hos Ella igår var asball! Allt för underbart förutom att jag inte kunde dansa som alla andra.. Dumma ben! haha det har ni nog hört 10000 gånger nu! Nej men det är så jobbigt att man nästan inte kan göra nåt man brukar göra. Men det var sjävklart kul även fast jag inte kunde dansa! Man fick sova över om man ville och vi somnade typ runt 4 så jag är ju inte världens piggast just nu, men jag måste säga att jag är piggare än vad jag trodde jag skulle vara! Men det var mysigt! Alla var jättefina och vi såg verkligen ut som Bollywood-typer! Eeeh. Jag hade i stora på mig en stor sjal och pappas indiska hatt :)

Men jag och Andrea åkte i alla fall hem från Ella runt elva idag och det var så härligt att komma ut när det bara väller ner stora snöflingor! Najjjs! Andrea åkte precis hem för hon ska rida och vi jobbade på ett litet projekt vi har och det var faktiskt riktigt kul haha! Nu ska jag snart äta lunch typ och sen ska jag se till att Jullan får hoppa i snön! Hon gillar det ;) Nu är det ju typ så man sjunker ner! Men ni får ha en super lördag! Puusss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0