Heeeey

Haluu! Imorse klockan nio åte jag och mamma im med Jullan till veterinären. Hon har haft några konstiga utslag runt ögonen så vi ville kolla upp det. Som tur var var det inge farligt och Jullan mådde prima! Förutom att kolla upp ögonen och göra en hälsakoll så vaccinerade vi henne, hon va grymt duktig ♥ Nu har jag ätit lite mellanmål och snart åker jag och mamma in till stan! Tror vi ska kolla in på nåt badrumsställe också :) 
 
Sen sån kom sofia hit alldeles nyss! Hon skulle iväg på annat håll direkt men hon villle bara säga hej. Åhh har saknat henne sjukt mycket!! Hon har varit ute och seglat i flera veckor och sticker ut imorgon igen, faaast då hänger jag med!! :D wioo ska bli supernajs! ha det bra, byebye
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att segla. :-)

2012-08-01 @ 06:45:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0