blogg.se

För det första har blogg.se ändrat sig. Det är enligt mig riktigt bra! Att dom skapat Remby är också jättebra! Aa, det är så här ett sorts program där man kan göra snyggare inlägg till bloggen. 
Den andra saken med blogg.se är appen laggar PÅ RIKTIGT och den fuckar ur typ hela tiden... Man kan inte ladda upp biler och nu kan jag inte ens logga in. Kul!

Efter allt strul med blogg.se appen har jag inte kunnat blogga så mkt. Men satte mig lite vid datan, trots att jag tycker det är otroligt jobigt hehe.. Men viller bara ge er en snabb update! Om en stund åker jag på träning och tidigare idag seglade jag :) Mådde mkt bättre imorse och aa, är helt frick nu! C ya! pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0