Summer 2012

Hade skolavslutning igår och aa NU ÄR DET SOMMMARLOV!! Känns väldigt skönt.. Fast guud va hemskt det va att lämna alla igår! Kommer ju träffa dom i sommar men endåå ❤❤

Nu har vi våra kompisar på middag! Riktigt mysigt faktiskt :) Jag har inte bloggat så bra, men jag skyller baraa på appen!! Den laggar sönder vissa dar och aa det är så jäklans störande..
Tidigare idag va förresten jag och mamma på Ikea och sen tränade jag. Imon ska jag på segelläger, haha jag veeet.. Men jag måste lära mig lite för i slutet av sommaren ska jag och Sofia segla lilla Tjörn runt, tävling asså! Det blir nog kul. Men nu ska jag vara lite social, C ya!

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0